Hästtjejer och hästmammor nu behöver jag eran hjälp!!!

Japp. Nu behöver jag få lite tips på hur ni som fått barn hittar tillbaka till sadeln och er ridning som det var innan ni fick barn. Dels är ju tiden en faktor. Det är inte densamma som förut och det blir lätt att man stressar. Men till mitt riktiga  problem, jag tycker inte att jag får nån styrsel på mitt bäcken. Far som en Jojo i sadeln och får varken armar,skänklar eller rumpa rätt! Har tänkt länge nu att det blir nog bättre ju mer jag tränar men som sagt nu är Olle precis 8 månader och det är ca 4 månader som jag började rida ordentligt igen, och ändå känns det inte bra. Så hur har ni gjort? Som det är nu är det ju pinsamt att man ridit så många år men det ser ut som om det vore första gången. Tur att båda mina hästar är snälla och tålmodiga när deras matte härjar fram! Eller så var det bara ett sånt pass då inget känns riktigt bra! Å vad jag behöver en riktig ridplan och någon som kan coacha mig från marken. Så snälla ge mig lite bra tips! Behöver verkligen det nu!