Främmande män i sovrummet...

Så här nära kommer man en främmande man i sovrummet. 
Eller rättare sagt i skrubben😅 vi håller nämligen på att byta fönster runt om och nu var det dags för skrubben innanför sovrummet. Min sambo är den ena mannen vilken inte är så främmande men vår snickare fick stå på insidan och således nästan i sovrummet. 
Jag valde dock att åka till hästarna för lite kvalitetstid och kvällsjobb. Longering fick det bli ikväll och det gick så himla fint vilket det inte brukar när jag haft en liten paus. 
Tusen småsven satte dock stopp för något längre träningspass. 
En liten uppdatering av Olles utveckling är att han faktiskt går nu😊 han började gå nått steg själv samma dag som han fyllde ett ungefär men tog en paus då det var läskigt att ramla. Sen har han fortsatt och ta några steg då och då, men nu bara häromdagen lossnade allt och det finns liksom ingen stopp😊
Kul tycker jag iaf och så stolt jag känner mig!♡
Idag har jag varit på jobbet igen och det ger verkligen mycket att få vara en i gemenskapen och känna att man gör något riktigt igen! 
Skönt med riktig vardag igen, även fast klockan ringde 06.30 och jag rullade hemifrån 07.15.
Konstigt nog känner jag mig full av energi och på toppen humör! 
Nä vet ni vad mycket snack det blev idag om massa saker. Dags för lite idol och mys med Ronja!♡
Kram på er!