När lillen tar sovmorgon.

Godmorgon till er!😊
Här sover 1/3 medans en i familjen fick fara ut tidigt inatt för att salta vägar. Jag i min tur vaknade 06.30 och kunde inte somna om. Katten skrapade på dörren och jag vart mer ochmer kissnödig. Men är helt klart för tjurig för att kliva upp. 
Det händer inte ofta att vår lilla kille sover längre än till sjusnåret så när han än en gång gör det då blir man så glad och vill som sagt sova själv med.
Jag somnade iaf om och nästa gång jag tittade på klockan var den nästan åtta!
Otroligt.... Så jag smög upp gick ner på toa, klädde på mig och lyssnade samtidigt efter ljud uppifrån. Helt tyst. Skyndade mig ut till stallet för att släppa ut hästarna och mysa lite. Fort in igen och kvickt upp till övervåningen. Och vet ni han sover än. Vad ska jag nu hitta på?
Han behövde nog ta igen några sovtimmar som det verkar. Bara det att nu börjar ju jag bli både kaffesugen och lite hungrig...
Får ge mig till tåls.
 
Igår for iaf jag och Olle till min mamma på julkaffe.
Hon visste inte att vi skulle komma utan vi ville överraska.
Hon blev så glad när vi dök upp. 
Hon hade bjudit hem sina vänner på julkaffe med och jag tror dom blev lika brydde dom.
Det blev en toppen dag med gott fika,kramar prat och skratt.
Däremellan hade jag fullt upp med Olle så jag hängde med lite sådär i deras samtal😅.
Nu tror jag att jag får så lov att väcka denna lille sjusovare så vår dag får börja!♡
Ha nu en bra dag!