Kattsällskap.

Japp här är katten som ständigt följer med vart man än går. Trevligt fast rädslan över att en dag finna henne överkörd finns som en sporre i bakhuvudet. Just nu kör dom ut mycket timmer här runt omkring så då tänker man ju lite extra såklart. Annars är det ju fint med sällskap när man går den vanliga turen med vagnen. Tänkte berätta lite nu och då hur vi har det här och hur vi bor. Lycka för mig är tex att kunna ha hästarna hemma. Dom har alltid varit stor del i mitt liv och mitt största intresse. Nu sen jag blev mamma så är det väldigt skönt att slippa ta bilen var gång man ska ut och rida tex. Mina hästar nu är 16 åriga nordsvensken Jervira samt det snart 10 åriga halvklotet Akira. Hade tänkt satsa på att bli bättre i dressyren och åka på träningar och så men med barn och allt får jag nog skjuta på det lite till och fortsätta harva på här hemma=). Det är tid för allting.