Dagar när det regnar är det fint att ha bilder att titta på!

Godförmiddag regniga måndag. Om det är nån som undrar varför det regnar så är det för att Micke har sin första semesterdag idag! Fast det gör inte så mycket för den senaste veckan har verkligen bjudit på magiskt väder! Idag ska jag fortsätta med mitt måleri projekt där tre tavlor ska flätas samman med tre olika bakgrund. Jag tror det blir bra. En sväng på affären får det oxå bli då helgens matätande har gått hårt åt vårat kylskåp. Fast av helgens rester blev gårdagens middag en riktig festmåltid. Nämligen tjälknöl på älg,rostad potatis och rödbeta,trattkantarellsås serverad med hjortronsylt och hemlagad gelé. Mums! Nästan allt hemplockat.
Måste dela med mig av lite olika bilder som jag knäppte igår.
Magiskt! 
Min nya favorit blomma som jag naturligtvis glömt namnet på. Hjälp mottages gärna😊
Sotis min fina vän myser i sin favvostol!
I bakgrunden ser ni att den gamla panelen på huset snart är ett minne blott. Skönt! 
Nu ska vi åka på affären en sväng sköt om er!♡