Jag ska bara!!!

Det är mitt motto numer. Vad jag än är påväg till så kommer det ett jag ska bara. Var ute och gick på promenad nu på förmiddagen för att titta på hästarna som är på sommarbete en bit hemifrån och då är det enda gången som jag inte kan göra annat än bara gå.... När jag väntade Olle köpte jag flera böcker som jag sedan skulle njuta av då han tex sov. Tror ni jag ens tittat i dom? Nope för när han sover så ska ju jag bara....... plocka,diska,städa,tvätta,mocka,rida,förbereda mat,hänga tvätt, och ja listan blir hur lång som helst. Så när jag sätter mig i soffan vem vaknar då?😂
Livet är härligt men dygnet har för få TIMMAR! 
Hinner inte hälften av allt det jag vill!
Man undrar ju vad man gjorde innan man fick barn!? 
Näe undrar om jag ska ta och leta fram en av dom där böckerna nu😊.
Hoppas ni som följer oss varje dag har en fin dag!♡
♡♡♡