Mellis på vättaberget!

Som ni vet är vättaberget ett av mina favoställen. Idag tog vi och packade väskan med lite gott mellis och så for vi just dit. Extra glad blev jag då det var full aktivitet där och jag fick höra att det var klart att hembydsföreningen själva skulle sköta driften,vilket betyder att det kommer att vara öppet i sommar!
Det är nått visst med bergen alltså. Dom liksom fyller hela vår kropp med energi och liv!
Olle tog det hela med ro och låg länge och väl och utforskade maskrosorna. 
Det är verkligen storslagen utsikt här!
Inte blev det sämre med att jag fick avsluta dagen meden härlig ridtur tillsammans med M-H😊 Tack fina du sällskapet. Det blir ju lätt så när mamman Ylva får komma ut att jag surrar mycket så hoppas inte jag skrämmer bort er som vill dela min dag!♡ 
Nu tackar jag ödmjukast för denna fina dag och väntar med spänning in morgondagen!♡