Förändringarnas tid!

Hej hej😊 Nu händer det grejer igen i vårt lilla hus.
I detta nu ryker väggen uppe som hittills hindrat oss från att komma ut på vår nya övervåning!
Vilken grej liksom tänk känslan när allt är klart och vi fritt kan gå och bo i våra nya rum.
Vi konstaterade iaf när vi höll på att flytta undan  möbler som stod i vägen att vi har på tok för mycket saker. Saker som bara ligger och som inte används. Jag har i vanlig ordning svårt att kasta bort något så även idag. Men kanske nästa gång då ryker det nog en hel del....
Jag skulle lätt kunna ha loppis för en hel armé. 
Allt jobb vi la ner på att renovera uppe känns med ens en aning onödigt!!!😅
Dagen har varit lugn annars  och jag har haft date både med skurmopp och dammsugare.
Lite mer julsaker har fått komma fram och det blir så mysigt!
Dessa två är mina favorit lyktor!  Båda kommer från partylite och på torsdag ska jag ha ljusparty igen vilket innebär att det kanske beställs någon ny.😊
Den här glaskiten har jag gosat med hela dagen!
Han verkar vara väldigt glad över att jag är hemma igen!😀
Imorgon kommer hovis och slår på vinterskor vilket känns himla skönt med tanke på vilket svajande väder vi har.
Ja det var vår dag än så länge kan mycket hända😊.
Tjing på er♡
 
Måste förresten avsluta med den här härliga bilder som jag tog förut.
Tack för idag!😊