När morgonen inte blir som vi hade tänkt...

Hej hopp! Onsdag idag och den bestämde Olle sig för att den skulle börja tidigt! Så  05.30 slog han upp sina blå ögon. Jag var varken pigg eller på bra humör...
Men som tur var så smittade Olle av sig så att jag rätt snabbt vaknade till. I efterhand var det bra att han vaknade tidigt för då han jag med att göra en saffranskladdkaka inför morgondagens ljusparty.
Kl nio kom hovis och vi hann med att både fixa stallet ta in hästarna och åka pulka! Det ni!😊 När Akira nästan var klar blev Olle trött och somnade så då gick resten av skoningen galant. Så nu har båda hästarna vinterskor och jag kan slappna av. Nu kan jag och Ronja rida ordentligt och säkert!
Nu på eftermiddagen ska vi åka till birsta och titta efter lite julklappar och annat som måste inhandlas.
Så med detta önskar vi er en fortsatt trevlig dag!♡