Slut.nu

Tjena, måndag eftermiddag och jag är hemma! Halv sju imorse svängde jag ner på gården efter en lång bilresa hem ifrån Stockholm. Trodde ett tag att vi stod still för milen kändes långa och vädret var skit en bra bit norrut. Snöstorm och blåst omvartannat. Efter att ha jobbat intensivt i 4 dagar och som slutade med några slitsamma packa ihop timmar var vi alla helt slut I våra kroppar.
Jag önskade mer än en gång att högre makter skulle hjälpa oss hem och se till att jag och Carro kunde hålla oss vakna bakom ratten.
Känslan att få komma hem och krypa tätt intill dom som betyder mest var obetalbar. Jag har nog aldrig varit så lyckligt.
4 timmar sov jag och runt elva kunde jag inte vila mer utan kände att jag måste träffa Olle. Hans min,glädje tjut och varma kramar var helt underbara. 
Aldrig förr har jag längtat så efter en omfamning.
Å nu ligger han här i min famn och snarkar gott inget i hela världen kan slå det.
Igår var första gången sen jag startade bloggen som jag inte gjorde ett inlägg men det fanns ingen tid över för det.
Lägger iaf upp lite bilder från vårt fina hotellrum och några bilder från mässan😊 
Nu ska jag också vila mina ögon lite!♡