Nu är jag hjärntrött...

Hej på er och hej mörkret som plötsligt bara omfamnade oss!
Jag har jobbat idag i vanlig ordning å känner mig helt slut i huvudet. Vilket jag inte brukar vara när jag åker hem därifrån.
Jag och några till unnade oss en god lunch på byns pizzeria. Ett trevligt avbrott i vardagen.😊 å jag är fortfarande mätt,även fast klockan passerat nio.
Vi fick trevligt fikafrämmande nu på kvällskvisten och det var skönt att få skratta lite.😊
SMHI har gått ut med en klass 1 varning inatt/imorgon för lokalt tungt snöfall. Jag blir alltid full i skratt då det oftast slutar i lite duggregn.
Nåväl kommer det snö så blir jag faktiskt glad. Fast ännu gladare blir jag om jag hinner tvätta av bilen all salt och geggamoja. Men till er alla som ska ut och köra imorgon säger jag kör försiktigt och kanske att ni ska åka 5 min tidigare så ni slipper ev stress.
Jag och Olle ska åka på kyrkis imorgon det känns som en lagom aktivitet.
Ronja har ett härligt höstlov hos sin momma i veckan och blir riktigt bortskämd. Fast på ett bra sätt♡
Nä hörrni ikväll blir det inget längre inlägg då jag som ni redan förstått är trött. Så godnatt till er alla!♡
 
 
Vintern är på väg