Fredag igen!

Hej på er 😊. Fredag igen det är inget annat än måndag-fredag-måndag-fredag. Jo just lite helg däremellan oxå.
Hoppas ni har det bra iaf. Jag sitter i skrivande stund i solen medans Olle vilar. Han har nämligen haft besök av sin kompis Erik. Dom lekte både ute och inne och trots Olles ibland lite närgångna kramar gick det bra. Gillar inte att han blir lite hårdhänt som barn kan bli, när han inte förstår vad han gör fel.. Jag säger ju till honom naturligtvis men oftast skrattar han bara eller tvärtom och blir jätte ledsen. 
Kul iaf med lite besök😊 
 
Tack Lisa och Erik för idag! Vi får se till att ses snart igen.
 
På hästfronten har jag idag rakat bort pälsen på ytan där hon haft ont. Det är nu dag tre och ingen feber så det känns bra. 
Dessvärre blev jag inget klokare när pälsen väl var borta. Mina tidigare teorier stämmer inte alls utan nu är jag inne på nån form av eksem. Fint såg det iaf ut och jag har återigen kontaktat veterinär för tips och råd. 
Mycket mysko och av det som tidigare vätskade finns inte längre ett spår som tur är.
Ja hörrni det var väl allt för nu😀.
Önskar er en toppen fredag vart ni än håller hus♡