Bus hos mormor!

Tjena hej☺
Vi är på hammarn och hälsar på och för tillfället är jag tröttare än tröttast.
Olle har inte sovit på hela dagen och är bra nog trött och grinig bitvis plus att han springer runt runt runt hela tiden. Min gissning är att han kommer somna direkt i bilen påväg hem.
Under tiden vi var ute har det iaf varit en glad pojke som glatt sprungit runt. Förutom stunden då jag mot hans vilja satte honom i vagnen för att sova en stund.... 
Jag och Ronja for iväg själva mitt över dagen och kikade lite I butikerna som finns på denna lilla ort. Jag fyndade en jacka och Ronja fick sig ett par avslutningsskor som var jättefina. Tänk att det snart är sommarlov. Otroligt vad tiden går fort.
Bilen fick sig en riktig tvätt i tvätthallen så nu får det inte regna på väg hem.
Vi har träffat moffa en sväng och så har vi deklarerat så nu är även det klart.
 
Att klättra upp och åka nerför rutchkanan själv gör vilken 1.8 års kille stolt😊
Nu väntar hemgång och en kväll med lugn och ro😊
Kram 
#1 - - Jenny:

Vad roligt å se Olle på rutchkanan, nu kom jag på fina minnen från när vi var små.