Going for gold!!!

Ja men hej på dig!♡
Idag kom tårarna på riktigt!!! Peder Fredriksson och HM  All in fortsatte sin EM saga och efter sista ritten med ett nedpet stod det klart att dom vunnit guldmedaljen!!!
Vilket team Allan och Peder är. Beviset på att noggrannhet,beslutsamhet samt kärlek till sin häst och sport lönar sig!!! 
Det är så unt denna fantastiska människa!
 
Jag är innerligt glad över min lilla häst som mest aldrig kommer vara i närheten av guldmedaljer eller EM för den delen men hon är värd sin vikt i guld för mig!♡
 
Dagen i övrigt har varit bra med hallonplockning imorse följt av kaffebesök på toksia😊
Dessutom har vårat nygamla trappräcke kommit tillbaka på sin plats ungefär tre år senare än vad det togs ned😊 tur att det blev bra!
Imorgon är det måndag och vardag igen... Jag är inne på min fjärde jobbvecka efter semestern och tiden går så himla fort! 
Sov gott mina vänner vi hörs imorgon!=)