Hej bloggen!

Hej bloggen,hej vänner och hej läsare❤
Jag hoppas ni har en trevlig och fin onsdag kväll. Jag och Ronja kikar på idol och är sådär lagomt trötta som man är när skolan precis startat och vardagen rullar på. Den senaste tiden eller månaden rättare sagt har bloggen kretsat om mitt jobb,min familj och det runt omkring typ som en blogg ska göra. MEN.... Nu önskar jag att jag kunde komma ur det även om det är det ovanstående som är mitt liv och naturligtvis det min blogg ska handla om. Det känns som om det inte är så mycket glädje i det jag skriver längre och jag vill ju förmedla en bra känsla till er som läser. En ärlig stund där jag ger er glimtar av vår vardag. Just nu hinner jag inte ens en liten del av det jag egentligen vill och tillika blir bloggen tråkig. Idag har jag inte ens tagit ett enda foto och det ni är inte likt mig som brukar älska att fånga stunden och föreviga den. Bilden behöver inte vara perfekt utan den ska ge lagom mycket information så ni ser och förstår lite hur vi har det. Jag lovar att jag ska bättra mig. Idag ska jag leta fram en bild som är en av dom första på den här mobilen så vi får se vad det blir.
 
Så tjing på er så hoppas jag vi hörs imorgon.