Hipp hipp hurra för Ronja som blir tonåring idag!

Världens största GRATTIS till Ronja som blir 13 år idag.😊 Lite skillnad nu gentemot första gången jag var med och firade henne. Då fyllde hon fyra år. Varje år har hon haft kalas och blivit firad av familj och vänner. När hon var liten skulle det vara mycket ballonger,serpentiner motiv på dukningen. Idag ville hon ha räkmacka till frukost och ett litet kalas för att senare när hennes rum blir klart ha en övernattning för tjejkompisarna. Idag har hon två tjejkompisar här och i detta nu ligger dom i badet och njuter.
Imorse bakade Ronja två tårtor en med choklad botten, jordgubbsfyllning och dumlefluff ovanpå. Den vart supergod så en sån har jag beställt tills Olle fyller år!
Hon är duktig min stora tjej jag kallar henne min även fast jag bara är bonusmamma.
 
 
 Självklart ville Olle vara med och öppna paket!
 
 Gott med fika!
Härligt att bada!!!
Nu är det dags att förbereda middag!
Ha en fin kväll!