Normaltrött!

Hej på er, ikväll är jag trött på riktigt, alltså på riktigt på riktigt. Inget konstigt med det utan det är bara så att tidiga mornar,långa dagar och kvällar då min andra hälft kommer hem sent gör att min ork tryter... Det finns liksom ingen lucka för återhämtning utan livet pågår nu i 190 knyck. Jag älskar livet och allt vad det innebär men just nu sätter det mig på prov. Fast belöningen som väntar hemma i form av Ronja och Olle gör att jag fortsätter att orka var dag. Tiden vi har tillsammans nu är värdefull och den kommer aldrig mer igen. Efter maten idag och allt stök med disk osv tog vi fram bakgrejer och bakade en kaksort tillsammans. Och konstigt nog kom liksom orken tillbaka och vi fick en trevlig stund även om Olles kakor hamnade ogräddade direkt ner i magen. 
Kakor måste ha samma effekt som plåster har på sår😅.
Det är skönt att skriva av sig ibland och jag är faktiskt precis som er andra skör som glas vissa stunder medans jag andra stunder är super women med gränslösa krafter och styrka. 
Ha det gott och var rädda om varandra!!!❤❤❤
#1 - - Skogsnuvan:

men kära tjejen Du hinner ju till och med baka och det är mer än vad jag gör fast jag är pensionär

Svar: Tack men ibland måste jag göra något "normalt" en stund😊Kram till dig Anita!
Ylva Knutsson