Nyharvad ridplan och förberedelse inför 2 års kalas!

Hej.😊 
En sån bra dag det har varit idag. Imorse bakade jag tårtan som vi ska ha imorgon på olles 2-års dag. Helt galet att min lilla plutt blir så stor.... Tiden går sjukt fort och fortare går den när barn kommer till världen! Tårta nummer 2 är i ugnen nu och det blir en special, återstår att se imorgon om den blev bra.
Kvar att göra inför morgondagens kalas är paketinslagning och dammsugning sen är vi redo😊
Olle firar redan nu med att bli stor kille genom att hålla sig vaken hela dagen utan en enda tupplur.
När det kom till provsmakning av smet ville han genast vara med!😅
Micke har haft främmande hela dagen så jag och Olle har varit mycket utomhus.
Än finns det fina smultron i skogen.
Jag har börjat packa iordning dagiskläder inför Olles terminstart på måndag och oj vad han har dragit iväg på längden den här sommaren, han har växt lika mycket som ogräset gör i rabatten. Tur vi har fått ärva lite fina ytterplagg dom kommer väl till pass nu!♡
På förmiddagen red jag äntligen ett pass för Pernilla och Jervira kändes så fin. Några dagars vila och långa uteritter I skogen har gjort henne gott!
Lyx är att få göra nya spår på en nyharvad ridplan!😆
Näe hörrni det är allt för nu, jag ska ta ut kaka nummer 2 och sen springa över till grannen på lite kvällsfika.
Må så gott♡
Från en förväntansfull mamma till en blivande 2 åring!♡♡♡