Tack för att ni tog med mig ut!

Tack kära barn för att ni tog med mig ut... För hade jag själv fått bestämma så hade jag gärna lagt mig på soffan en stund efter jobbet för jag var mer än trött efter en stägning på jobbet idag.
Men som tur var ville ni annorlunda Ronja och Olle!
Så efter en sen middag kom Olle med sina skor och sa "ut,kooor och jacka" jag som sagt tänkte vila fick genast tänka om. Så ut det bar och Ronja stack iväg på en ridtur på Jervira och jag och Olle gick till skogen. Att först skicka iväg Ronja på skolan imorse kändes stort men att se henne dra iväg på jervira längs vägen var nästan snäppet större😊.
Hon blir stor så himla fort!
 
I skogen fanns det som vanligt mycket att titta på både svampar och myror.
Synd att flugsvampar är så giftiga för dom är ju väldigt tjusiga där dom står😊
Å bär.... vad vore livet utan dom? Inte mycket tycker Olle!
Olle tycker också om att sitta på hästryggen.
Så tack för en mycket trevlig kväll❤