Trött men glad ändå.

Gokväll på er! Nu är jag trött och egentligen för trött för att orka skriva ett inlägg men glädjen i att skriva var dag väger ändå lite tyngre än att gå och sova. Klockan 04.40 vaknade jag imorse och när man har öppning så ligger jag på aga och har svårt att slappna av. En bra dag på jobbet då resten av kollegorna kommit tillbaka och nu börjar allt bli sig likt.
Imorgon ska vi ha en kick off med jobbet och sova borta en natt. Kul att få göra något tillsammans tycker jag. Vi är ett bra gäng som gläder och kompletterar varandra bra.
På eftermiddagen hade jag hovslagarn och en sommar utan skor har varit bra för jervira för hovarna var riktigt bra nu. En barbacka tur tillbaka till betet var en riktig humör höjare då jag inte bara en utan minst tre gånger var på väg att glida av då hon satte av i världens trav upp över lägdorna. Jag var inte riktigt beredd på det utan satt i godan ro och funderade på annat😊 Nåväl glad matte och lycklig häst värmer hjärtat!
Så delar jag med mig av dagens middag till er för kanske sitter ni där som jag ungefär för en månad sen med noll lust till att laga mat. En bild kan locka fram minnen och få matlusten åter.
Vi åt iaf köttfärsbiffar,gräddsås med touch av svamp,kokta morötter,kokt potatis och sallad.
Hoppas du har haft en bra dag! Imorgon får vi se om jag lyckas få ihop ett inlägg men jag lovar att göra mitt bästa!😀
Å tänk på att lite mossa på kanten är ett bevis på långt och innehålsrikt liv😊
#1 - - Ebba Carlström:

Lät som en mysig tur, haha bra att du satt kvar! En annan hade nog tagit en flygtur! :)

Svar: Tack det var det men som sagt oj va nära att jag fick smaka gräs😂
Ylva Knutsson