Äntligen dags för skoteråkning på årets näst sista dag♡

Hej på dig årets näst sista blogginlägg kommer här!♡
Vi kom äntligen iväg ut med skotrarna och vilket härligt väder det har varit idag. Solen sken från en klarblå himmel och med all snö som verkligen bäddat in allt under ett vitt täcke var det otroligt vackert överallt. Micke och Ronja åkte på fartmonstret medan Olle och jag åkte på widetracken. En liten lätt dikeskänning hade jag och vips satt vi fast. När jag klev av skotern hade jag snö till midjan. Det är alltså helt sjukt otroligt mycket snö! Min gissning av snödjupet stoppar inte på metern heller. Några timmar senare när vi kom hem väntade moffa på oss här hemma för en sista träff 2017. Nästa gång vi ses hörrni är det mest troligt 2018. Det här året har gått ruskigt fort och nån dag ska jag försöka plocka fram guldkornen 2017.
Micke fastnade också lite lätt när han skulle försöka hämta lite ved även han med snö till midjan🤣.
Naturligtvis finns det bildbevis även på mig😄.
Det var allt för idag😁.
 
#1 - - Tess:

Wow! Vad härligt det ser ut! :)