Årets sista dag!

Ja tänk nu är vi här igen... Nedräkningen till tolvslaget är igång och vi har varit utomhus mest hela dagen. Vädret är inte alls lika bra som igår men det är ändå något visst med att få göra upp en eld utomhus och bara se in i lågornas sken. Något knepigare var det att få upp eld då veden var blöt och sur. Men skam den som ger och till slut brann det fint och korven blev varm😁. Jag fick dessutom köra min pärla till skoter och jag som länge gått i försäljningstankar då pengarna verkligen skulle behövas till en ny häst tycker det känns vemodigt att sälja en maskin som går så bra... Ja vi får se helt enkelt.
Just nu var det bara skönt att få krypa upp i soffan en sväng och få vila några minuter innan våra gäster kommer och kvällens firande kan börja. Jag ser fram emot den goda maten vi ska äta för nu är jag riktigt hungrig!
Nu är det dags att steka på lite älgfile och fixa det sista.
Så från hela mitt hjärta önskar jag dig ett fantastiskt,underbart,roligt GOTT NYTT ÅR!!!♡♡♡
#1 - - malin:

Gott nytt år. Vilka härliga bilder :-)