Julhandlar i birsta.

Hej på er!♡ nu är jag tillbaka efter några dagars paus från bloggen. Det här bara varit så mycket dom senaste dagarna så när jag väl fått ro för att skriva har jag typ somnat innan jag lyckats logga in.
Vi har iaf hunnit avverka både pysseldag på jobbet samt årets sista apt och julavslutning. Hur än tuff denna termin ha varit så är vi ett fantastiskt gäng som är måna om varandra. Det är värdefullt på en arbetsplats♡ årets julfest bjöd på så otroligt många skratt och fina minnen. Gårdagen bjöd på främmande hemma på förmiddagen samt lilla julafton hos Mickes mamma Anki. Mysigt var det och på ett sätt önskar jag att tiden kunde ta en liten paus för just nu finns alla människor som står oss nära kvar. Men tyvärr fungerar det ju inte så och vi får istället vara tacksam för den tid vi har.
Idag har vi spenderat hela dagen på Birsta för att få till dom sista klapparna. Till en början var det väldigt lugnt med folk sen small det till och det blev typ kaos... 
Den här lappen fick jag som uppdrag under julfesten och gissa om jag till slut hade ont lite här och lite där😅 kul lek iaf som festfixarna ordnat.
Julklappsutdelning på bokstaven t och jag blev väldigt nöjd med mitt paket.
Stig helmer looken😅😊
Hemma går det framåt och nu är det verkligen inte allt kvar. I fredags hade vi elektrikern hos oss hela dagen och nu är det faktiskt bara tak och golv lister samt lite tapet i hallen kvar. Det är visserligen inte bara... Det tar mer tid än vad man tror men det är ändå skönt att jobblistan inte är flera m lång.
Ikväll ska jag mysa och njuta av den tredje advent för nästa söndag smäller det😊.
Ha en fin kväll!♡