Midnatt råder tyst det är i husen....

Godkväll kära ni som läser min blogg. Tänk vilken härlig dag det är för många idag, jullovet har bara börjat och vi står inför en lång ledighet. Den här dagen är nästan den mysigaste på hela året när det gäller mitt jobb. Att frivilligt få ge och ta kramar och önska en riktigt god jul och sen få några extra kramar innan eleverna går hem gör hjärtat varmt och fyllt av hopp♡. 
Här hemma tisslas och tasslas det med allt som ska hinnas med innan den stora dagen på söndag. Julklappar ska slås in och pyntning och städning tar liksom aldrig slut. Det blir ju jul ändå såklart även om allt inte är precis så som det brukar men jag vill gärna ha det så på ett ungefär som det alltid varit. En del av julpyntet har hängt med sen jag var liten och det är extra roligt att få plocka fram.
 
 Den här speldosan väcker så många minnen inom mig. 
Imorgon har jag årets sista öppning på jobbet och sen stundar jullov även för mig!
Så sov gott hörrni vi syns imorgon.
Måste förresten få visa julpysslet som Olle grejat med på förskolan. Min lilla kille gör mig så otroligt glad och stolt♡