Trevligt besök♡

Hej på er. Å vilken överraskning vi fick va med om här hemma ikväll. Jag var sen hem från jobbet och sen till dagis och med middagen. Ja allt med sen man kan tänka sig ungefär, eller ja så kändes det iaf. När vi till sist satte oss för att äta var klockan nästan sex. Som ni vet så brukar jag försöka laga något extra gott på onsdagar för att sätta lite guldkant på vardagen. Men med klockan som gick så hiskeligt fort denna dag så blev det en plock ihop middag. Visserligen väldigt gott men inte sådär perfekt som jag vill ha det. Jag värmde på en burk köttsoppa men piffade till den med hemgjord klimp, rätt nummer två blev den nya favoriten här hemma  nämligen tacopizza med salami och mozzarella. Rätt nummer tre var rester från i måndags middag då vi åt spagetti och köttfärssås så man kan säga att alla var nöjda och tur var det, för vips knackade det på dörren och där stod pappa,Astrid och Christine♡♡♡
Älskade ni vad glad jag blev över att få träffa er en liten stund❤ så kaffekannan kokades full och några av julkakorna fick komma fram. Den lilla stunden gav så otroligt mycket energi och ork till att orka fortsätta med allt som behövs göras tex 2 stora kartonger jultidningar.
 
Fikakungen som älskar saffransbröd lika mycket som sin morfar.
Vill nån ha receptet så hojta till.
Åsso hon katten som är sin matte trogen i alla väder!♡
Ja hörrni, det var vår dag och kväll hoppas du också haft en bra dag!