Grattis bloggen!!!!

Hipp hipp hurra!! Idag är det ett år sedan jag började blogga! Ångrar inte en sekund att jag startade denna resa tillsammans med er! För mig har det blivit en viktig del att lägga saker på minnet och alltid vara redo med kameran. Än så länge har jag bara en mobilkamera men drömmen vore att ha en riktig kamera med objektiv . Nåja nån gång kanske det blir verklighet.  Det är viktigt med drömmar och mål. 
Jag hade tänkt i många år att skaffa en blogg eftersom jag alltid tyckt om att skriva. Men har alltid tänkt på vad folk ska "tycka". Och därför inte vågat, men nu vet jag bättre för än om jag skriver till er så skriver jag även till mig själv. Att ha något att se tillbaka till och glädjas åt. Ett sätt för min familj och vänner som må bo långt borta, att vara delaktiv i min och min familjs vardag känns på nått sätt fint och bra. 
Såklart är det några av er som jag inte känner eller vet vilka ni är men ni är också välkomna och era fina kommentarer värmer gott. Så jag ska göra mitt allra bästa med att fortsätta skriva en rad eller två var dag så ni som vill och orkar får se hur vi hur vi har det. 
Sist men inte minst så riktar jag ett varmt tack till Olle,Ronja och Micke som får stå ut med att jag lägger ut vårat liv skriftligt till er samt att dom har lite förståelse för när kameran kommer fram och tiden det tar att skriva ett inlägg. Även om jag brukar säga "ja ska bara skriva en snabbis" det brukar bli mer än så. För är det nått jag lägger vikt på så är det ärlighet och sanningar i min blogg. Så GRATTIS på födelsedagen bloggen och TACK till er alla♡.
Kram♡