På språng!

Hej! Japp måndag lika med på språngdag!
Just nu sitter vi i personalrummet på mitt jobb i väntan på att åka ner på ridskolan.
Vi har nyss ätit medhavd middagsmat. Det var länge sedan nu jag behövde packa matlåda.
Ronja läser läxor rätt bra att få till lite tid för det med faktiskt.
Förut har jag stressat hem från jobbet för att hämta Ronja och sen ner till ridskolan som nu när det är vinterväg tar ca 40 min.
Inget kul att behöva tokstressa bättre då att hon åker buss till mitt jobb,  äter här och sen åker vi ner.
Mycket bilåka blir det ändå med tanke på att hon ska spela bandy efteråt...
 Tur att det inte är aktiviteter 7 dagar i veckan.
Jag brukar aldrig skriva om jobbet på bloggen med tanke på det jobb jag har.
Men idag har det varit rörigt och mycket nya intryck så nu är jag trött.
Kan ha att göra med att jag har en liten oro över inskolning på Olle med som hänger över mig.
Det borde inte vara några problem men man vet ju aldrig.
Nu är det dags att åka så vi hinner byta om och fixa iordning hästen.
 
Hejdå♡