Birsta för hela slanten!

Hej på er.😊 
Min dag har spenderats på birsta och nu äntligen är allt inhandlat och klart för helgens kalas. Jag tänkte imorse att det här får bli en snabbsväng då tiden imorgon är knapp men vips flög tiden iväg och klockan hann slå sex innan vi åter var hemma. Fort slog jag in några födelsedags presenter och så satte vi oss i bilen igen.
Världens finaste Alva fyller nämligen 16 år idag.😊
Dåligt med bilder har det blivit idag bara på lunchen och fikat.
 
Till sällskap hade jag Marie och vi har haft en mycket trevlig dag! Några spontan köp gjorde vi med och några riktigt fina fynd.
 
Imorgon ska jag provrida en häst. Det känns både kul och jobbigt på samma gång. Det är ju bara 1 vecka sedan Akira fick somna in och fortfarande är jag trött i kroppen. Jervira är lugnare nu men jag skulle må bra av att hon har en kompis. 
Så imorgon blir en spännande dag.
Ha det gott😀