En dag med mycket stök.

Hejsan! Å vilka härliga dagar vi har haft nu. Sol och varmt. Nästan för bra för att vara sant!😁
Imorse bakade jag två sorters kakor till Ronja som hon ska ha tills imorgon. Dumlegrottor och cakepops. Dom sistnämnda är inte färdiga ännu utan ska doppas i vit choklad och strössel. Jag har aldrig bakat sådana förut utan det var första gången så jag hoppas dom blir goda.
Vid 11 kom Ronja hem och hon har bakat tårtor och stått i så jag längtar redan till morgondagens födelsedagsfika. Imorgon blir Ronja nämligen 13 år! Helt otroligt... tonåring liksom. Åren går alldeles för fort!
Tur att vi har möjligheten att fylla dom med glädje.
När det var sovdags för Olle stack jag och Jervira iväg på en härlig tur till skogen. Det behövde jag verkligen! 
Alldeles tyst och stilla var det och Jervira lunkade på fint och lyfte hovarna säkert över stock och sten.
På eftermiddagen kom farfar förbi och vi åt en glass och pratade om allt möjligt. Det blev middagstid och Ronja fick välja mat. Tacos ville hon ha så det fick det bli. Efter maten åkte vi till Sandören för att ta ett kvällsdopp. Äntligen var det varmt i vattnet. Jag lyckades till och med få Micke till att bada och det ni händer inte ofta. Att få tvätta håret i sjövatten gör det lent som silke och mjukt som bomull.
Jag hoppas sommaren bjuder på fler kvällsdopp.
Här kommer några bilder så håll till godo.😊
 
Dumlegrottor!
Blivande cakepops gjorda på oreo kex.
 
 Fina älskade häst!
 
 Bäst av allt kvällsdopp!!!!