En riktigt bra dag!

Hej, timmen är sent slagen och mina ögonlock är tunga, kände ändå att jag måste få berätta vilken härlig dag vi har haft idag. Vi var bortbjudna till Olles kompisar Edvin och Alfred och lilla sötnosen Lias♡
Vi blev bortskämda med god lunch och fika,grabbarna härjade på både ute och inne och det vart så bra och roligt som det kan bli när man har barn som iaf vårt fall har lite svårt med det här med tålamod bla😅 vi småbarnsföräldrar sitter i samma båt och det är skönt att se att det inte bara är mitt barn som har oändligt med energi! Samt glimten i ögat😉
Tack till hela underbara familjen Glamsjö!♡
 
Dagen fortsatte hemma med middag tillsammans med grannarna där även min lilla pappa dök upp en sväng på kvällskvisten. Mycket trevligt även det och jag tror inte grillat har smakat godare än vad det gjorde idag!
 
Lite bus med Ronja och Arvid samt en tom snusdosa att lägga sten i.
Olle mannekängade i Ronjas nya ridtröja och jag kan tänka mig att det är såhär många känner sig då semestern börjar lida mot sitt slut och sommaren inte blev så bra som man önskat!😅
En härlig ridtur fick avsluta min braiga dag!♡♡♡