Min braiga 30 årsdag!!

Hej svejs på er nu ni har jag klivit över på rätt sida 30- sträcket!
Jag har blivit firad hela dagen lång och fått många fina presenter!♡
Imorse fick jag handskalade räkor och gomacka till frukost. 
Mitt på dagen kom min fina familj och vänner och fikade supergod smörgåstårta!
Dagen rullade på och vi pratade,fikade och kokade kaffe mest hela tiden😊.
Vi avslutade dagen med att köpa lite hämtmat ifrån indals pizzeria och åt tillsammans med grannarna!
En riktig toppen dag med många hälsningar och gratulationer som värmer fint i hjärtat!
Första dagen på mitt trettionde levnadsår kunde inte bli bättre!
Jordgubbstårta hör sommaren till!
 
 Smörgåstårtan köpte vi från tempo i Indal och jag rekommenderar er häromkring att beställa dom där, för dom var verkligen supergoda!!!
Återigen Tack! ♡