Ett tungt beslut...

Gokväll egentligen har jag ingen lust överhuvudtaget att skriva något idag. Men har jag gjort det varje dag i snart 1.5 års tid i både med och motgång så ska jag orka skriva även idag.
Imorse när jag gick för att kika till till hästarna i hagen såg jag direkt att inte Akira mådde bra. Det onda benet som dom senaste månaderna ändå varit bra var imorse varmt och svullet och inte ville hon stödja på det heller. Så efter en kort tids fundering fattade jag det värsta beslutet man kan ta som djurägare. Jag bestämde att hon skulle få somna in och slippa att någonsin ha ont mer. Så imorgon  (om inte det blir något akut) kommer veterinären hit och hon får trava över regnbågsbron. Även om jag visste att den här dagen skulle komma så var jag inte beredd att det skulle bli just idag. Om man någonsin kan vara förberedd. Jag tror inte det.
Ikväll har vi myst och ätit massor av godsaker,borstat och pratat. Jag tror hon visste långt innan jag bestämde mig. 
 
Puss kompis!
 
Älskade häst vad jag kommer att sakna dig!!!♡
#1 - - Skogsnuvan:

Stackars dig. Jag förstår hur du känner det. Djuren blir ofta ens bästa vänner och ingen kan ge kärlek som djuren man har omkring sig. Känner med dig