Morgonbak😊

Hej hej😊 Vilken dag det har varit. Tyckte nyss klockan ringde och det var tidig morgon och nu 14 timmar senare Ă€r det snart lĂ€ggdags igen. Flera gĂ„nger har jag tĂ€nkt att jag skulle ta med mig fikabröd pĂ„ jobbet men som vanligt rĂ€cker inte tiden till. Men imorse slog jag slag i sak och snodde ihop en banankaka. Det blev uppskattat och ibland behöver man fĂ„ lite extra nĂ€r man Ă€r pĂ„ jobbet.
PÄtal om att baka sÄg ett roligt recept som sÀkert gör succé pÄ barnkalas. Cakepops med ahlgrensbilar fluff i. MÄste bli en klar favorit hos alla barn.
HĂ€r kommer en bild med receptet till,hĂ„ll till godo😊
Vad har mer hĂ€nt idag dĂ„, jo moffa har varit hit en svĂ€ng, lika mysigt som vanligt och nu pĂ„ kvĂ€llningen kom Ă€ven Stig ner. Jag tĂ€nkte mig en tidig kvĂ€ll för Olle men nĂ€r Stig kommer dĂ„ blir Olle tvĂ€rpigg. Imorgon blir det extra tidigt pĂ„ jobbet dĂ„ jag ska börja tidigare Ă€n vanligt. Det ska nog gĂ„ det med. Ronja Ă€r pĂ„ bandytrĂ€ning och finslipar inför helgens kommande matcher. Hela 4 st ska dom hinna med sĂ„ helgen Ă€r rĂ€ddad😊.
Nu ska jag vara lite social innan det Àr dags för nattning och kvÀllning av hÀstarna.
Kram till er♡