Provridningen.

Hej på er precis som rubriken lyder har jag varit och provridit en häst ikväll. Det var med delade känslor jag svängde in på gårdsplanen där hästen Mi står. Känns liksom som ett svek mot Akira vars öde tyvärr blir kortare än vad som först var tänkt. Trots allt så måste jag gå vidare och se det positiva. Den här hästen är ett halvblod vilket jag iaf bestämt mig för att nästa häst skulle vara. Otroligt snäll och fin och även fast vädret visade sig från sin blåsigaste sida kändes Mi lugn och trygg. Vi red längs 86an en bit och hon lyfte inte ens på ögonbrynet då fullastade timmerbilar susade förbi. En mycket trevlig kväll som lämnar mig med en härlig känsla i magen. Lite fundering och en provridning för Pernilla så kanske tankarna klarnar lite. Det var inte på långa vägar så mycket nerv i henne som jag är van och inte vad jag kände lika mycket motor. Vilket kan ändras men helhets intrycket var en mycket fin,väluppfostrad häst. 
Dagen i övrigt har flutit på med jobb hela dagen och sen var jag bara hem,bytte om och for och provred.
Olle har klippt gräsmattan med Micke och hade somnat till några minuter så han är fortfarande vaken fast Micke håller på att natta honom. Ronja ska sova på hotell med mormor inatt så hon har det väldans lyxigt må jag säga😉. Å tänk hotellfrukosten hon får avnjuta imorgon mmm.
 
Hoppas ni också har en fin och bra kväll!♡