Alltså den här dagen!!!

Hej på er! Fy pyttsan för den här dagen, vaknade tidigt imorse av att det hällregnade ute. Överallt är det isgata och folk och bilar har kanat kors och tvärs. Konstigt nog har vi haft främmande mest hela dagen fast jag sitter med hjärtat lite i halsgropen då det är vänner och familj som är ute efter vägarna.
 
Det är allt konstiga årstider vi har, hoppas dock att det här är den sista regnskuren för från och med nu gör det inget om nederbörden kommer i snö!
Igår var det iaf kanon väder och vi var ute mest hela dagen. Solen gjorde mig pigg och full av energi. Golvet i vår nya hall är på plats och i detta nu torkar fogarna för fullt. Förra årets mål med att fira jul i nya huset är närmare än någonsin och vi ska jobba in i det sista!
 
Gårdagskvällen avslutades med middag med fina vänner, vi har inte setts sen i somras så igår vart ett kärt återseende. En middag med lite halloween tema och god mat samt många skratt behövdes verkligen.
Nämen! I Mickes soppa gömde sig denna lilla figur!
Jag hoppas ni haft en bra helg och att ni idag om ni varit ute efter vägarna kört försiktigt! För någon är DU det värdefullaste som finns så ta det lugnt därute! Nu ska jag halka mig ut och ta in hästarna. Vi hörs imorgon=)