En bätre dag...

Gokväll på er. Idag var en bättre dag än gårdagen. Ibland måste känslor få komma ur en och för mig är det skönt att få ut dom här i lagom mängd! 
När jag kom hem från jobbet var det full aktivitet på ridplanen, Ronja och Linda red för femte dagen i följd tillsammans och jag blir så imponerad av dom. Dom ska ha en stor stjärna i kanten för att fixa både skola och djur med bravur!☆ Mamman Marie hade sopat undan värsta snön och mockat och fixat i stallet så mitt kvällspyssel bestod av att mysa,byta täcken och ge kvällsgivan med foder och hö. Härligt!
Jerviras mjuka mule och tröstande ögon är det bästa jag vet och att var dag kunna få ha denna möjlighet med djuren hemma är faktiskt helt underbart! Jag funderar för mig själv ibland hur livet skulle ha sett ut om jag bodde i en lägenhet, utan allt det fina underbara som jag har Idag? Tror inte att jag skulle klara av det någon längre tid. 
Snön har formligen vräkt ner även idag och det gör mig glad! Den fina,rena,mjuka snön som bäddar in allt och täcker allt det mörka... 
På förskolan har Olle tagit fotografier idag och jag längtar så efter att få se dom! 
I övrigt har det inte hänt så mycket mer och kvällens timmar går liksom så fort. Komma hem,äta,plocka saker,mysa,dags för nattning,stallpyssel,dusch och godnatt! Veckorna går minnsan.
Nu måste jag sluta skriva och gå och sova. Syns imorgon♡.