Ett fredagshjärta till er♡

Hej på er!
Här kommer ett hjärta till er😚
Det är så kul att då och då få höra å jag läser din blogg och det är så mysigt. Jag har fortfarande väldigt svårt att ta komplimanger och tycker inte att det jag skriver här är så himla märkvärdigt.
För mig själv är det väldigt skönt att var dag få ner några rader och sätta tankar till ord.
Mmm pepparkakshjärtan äntligen får man tjuvstarta julen lite.
Min dag har varit lång men bra då jag vaknade kl 4 och började gruva mig för att halka iväg på jobbet. När jag väl kom iväg var vägen så välgrusad att jag inte alls hade behövt gruva mig. Så nu börjar tröttheten komma smygandes. Samtidigt är det ju fredagkväll och man ska väl ändå inte somna tidigare än vad man gör på veckorna. Så jag kämpar på och håller ett öga på Tv:n och ett annat på mobilen.
Ronja är på tjejfest och Olle sover. Tänk när en annan var tretton ojoj så kul vi hade.
Men det är en annan historia.
Att knäcka is är så kul tycker Olle.
Hästarna mår gott och på em skrittade jag ut på Jervira så hon fick röra lite på benen. Hon har ju bara sommarskor så det går sisådär med vår träning.
Micke fick blommor av Ronja och Olle i en för tidig farsdagspresent.
Å ja killen i bakgrunden är en riktig linslus.
Nu är idol slut och då ni får man minnsan gå och sova!😀
Natti natti!