Härliga fredag!!!

Yes finally fredagkväll. Klockan är snart tio och jag är vaken!!! Jag som denna vecka inte klarat längre än runt åtta på kvällarna. Drog igång och började städa på em när jag kom hem från jobbet. Men vet ni? Jag insåg att det faktiskt finns värre saker här i livet än lite damm i hörnet!
Så istället bytte jag om till varmare kläder och spenderade em ute. Ronja red Jervira och jag, Olle och Micke passade på att byta till snöskopa på traktorn och flyttade undan det här sista prylarna på vinterförvaring. Sen in för lite fredagstaco och första middagen tillsammans denna vecka! Skönt att iaf ett par gånger i veckan få känna sig som en hel familj. Ronja for iväg på hockey med kusin och farfar så hon har nog verkligen haft det bra.
Resten av vår kväll avslutades med lite besök från Mari och såklart en massa hästsurr.
Ja just det nu när det går mot sluttampen på vårt nybygge iaf av vardagsrummet så passade jag på att beställa hem våra blivande fönsterlampor. Förstår ni känslan av lycka att det snart är klart?!
Jag tror det blir fin fint iaf!
Nu dags att sova. Natti natti!!♡
#1 - - Emma :

Jag bjuder snart in mig på en kopp kaffe 😀

Svar: Ja det tycker jag! Det ser jag fram emot😊
Ylva Knutsson