Ikväll pyntar vi♡

Gokväll kära ni som läser!
Imorse hade det åter igen snöat när vi vaknade eller rättare sagt det snöade fortfarande. Tror vi har mer snö nu än vad vi hade på hela förra vintern. Vilket är helt fantastisk så i helgen åker nog skotrarna fram.
Olle gillar snön och springer glatt runt och leker och tjoar. Aldrig att han gnäller på morgonen när vi ska ut fast klockan oftast är en bit innan sju. 
Dagen har varit bra men lång och imorgon är det dags för utbildningsdag nummer två för mig och Hanna. Spännande och kul☺
Här hemma har jag börjat pyntat lite smått inför första december som faktiskt är redan imorgon.
Otroligt så fort tiden går. Den bästa men mest stressigaste månaden är här och det är med blandad förtjusning den startar imorgon.
Tomten har varit här och lämnat ett paket i barnens paketkalender. 
Och åter igen har min gamla trotjänare fått liv♡
Den här killen förgyller min dag och trots att jag bitvis vill slita mitt hår så älskar jag honom gränslöst!
Sotis passar på att mysa när Olle har somnat. Och på tal om det jag har öppning imorgon och ska gå och lägga mig så natti natti!♡