Ljusparty och kvällsritt!

Hej! Bättre söndagkväll än ikväll var länge sedan jag upplevde. Det var nämligen dags för årets ljusparty med produkter från partylite. Jag passade på att köpa både julklappar och lite nya teljus samt en egen adventskalender med ett teljus i varje lucka fram till jul. Lite lyx måste man få unna sig😁.
Vi var inte så många på själva visningen men desto trevligare blev det och det var nästan för bra priser på mycket fint!! Så vips hade jag en hel lista med saker.
Ljuvliga dofter!
Som avslutning tog jag och Jervira oss en sen kvällstur som avslutades med en lång galopp i favorit backen! Någonstans där på mitten la hon till två bocksprång och med ett mörkerseende på mig som är sådär vart det lite lagomt spännande några sekunder😂 innan läget åter var under kontroll! Gamla damen.
Avslutade med att träna på att stå lös i stallet. 
Imorgon är det vardag igen och en ny arbetsvecka står för dörren.
Hoppas iaf att du haft en bra helg☺.