Myskväll hos momma♡

Gokväll♡
Efter jobbet styrde vi kosan mot hammarn och momma. Olle pratar som aldrig förr och är så himla medveten. När vi svängde av rv 87 frågade jag Olle om han visste var vi var, Hammarn svarade han direkt! Både jag och Micke tittade på varandra och liksom funderade va? Så han just det. När vi åkte en bit till frågade jag igen  Olle vem bor här då? Tveklöst svarar han moffa♡ och mycket riktigt morfars hus åkte vi förbi. Sista frågan var såklart när vi svängde in på mommas väg om han visste var vi var. Momma utbrast han och såg helt överlycklig ut!♡ 
Vi har myst,busat och varit ner på "byn en sväng, jobbigt tycker Olle som måste prata med alla som mamma och momma pratar med. På nått vis är det som om tiden stått stilla när man kommer "hem". Genom bilrutan såg jag flera stycken som jag umgåts med som yngre och inte såg dom ut att åldrats någonting. Det är bara en själv tror jag som får ålderstecken😁🤔.
Nåväl både jag och Olle njuter för fulla muggar att få sova hos momma.
Momma bjöd dessutom på middag från cafestugan och världens godaste pizza! Säger som Olle mmm gott!
Hoppas ni har en fin fredagkväll!=)