Snart så!!!

Å Hej på dig! 
Imorse när vi gick ut hade det snöat igen, träden var sådär vintrigt vackra och för första gången i år fick jag julkänslor. Så mysig tid vi har framför oss med tomtar och stjärnor som ska få komma fram. I vårat hus bor det många tomtar och jag undrar just om alla ska få komma fram i år?😁 Finns ju en liten risk att en liten kille vid namn Olle kommer att leka med dom. Mm tåls att tänka på då vissa tomtar har ett väldigt emotionellt värde för mig.
Moffa älskar nog julen mest av oss alla och igår när han var hos oss satte han upp den här fina skylten.
Passade såväl in på olles moffa♡
 
Ikväll har vi firat våran Linda som blivit hela 14 år. Galet vad stora dom börjar bli tjejerna mina. Minns mycket väl när dom sprang här Ronja och hon och inte alls var så många år.
Gott fika och en trevlig stund fick vi.
Dåligt med bilder har det blivit idag men ibland hinner jag inte med allt.
Nu önskar jag er en fin kväll och en godnattsömn!♡
Hörs imorgon!