Tack älskade familj!

Go'kväll på dig! 
Här ligger jag nu med ett stort leende på läpparna. Att vi på några få timmar kan hinna med så mycket. Jag jobbade sent idag och var inte hemma förens klockan var halv sex. Det spöregnade och vår grusväg hem var snorhal. Sedan några dagar tillbaka hade vi bestämt att vi och min pappas familj skulle träffas ikväll och äta gott och umgås. Eftersom Christine bor och jobbar i Åre är det väldigt långt emellan gångerna vi ses och samma är det med pappas fru Astrid. Men så kommer det då tillfället då vi alla kan var tillsammans. Underbart,spontant och roligt blir det och samtalsämnen,skratt och bus avlöser varandra om och om igen. Tiden går på tok för fort och stunden då vi måste säga hejdå kommer innan vi hunnit prata färdigt om allt. Som tur är så är det ju jul snart och vi får åter samlas. Jag älskar min familj och är så innerligt glad och tacksam för att just jag fick så underbara föräldrar,släkt och vänner. 
Detta måste jag bara dela med mig av.
Tortillapizza har ni säkert hört talas om och tänkt ungefär som mig, ska det där verkligen vara något. Å ja det blev en hit!
 
4 stora tortillabröd
1 förp krossade tomater med örter.
2st mozzarella 
1 förp lufttorkad skinka.
Basilikablad till garnering.
 
Värm ugnen till ca 200grader. Tjoffa på med fyllningen som du vill ha den. Grädda ca 10 min tills osten bubblat ut och kanterna börjar få lite färg. Sen voila klart, ät och njut.
Vaniljpannacotta med hjortronsylt till efterrätt smakade super.
Åsso mys massor av mys!
Vilken tur att jag fick just dig som syster♡♡♡
 
Så tack alla ni för en mysig stund, den behövde jag få med er!
Nu ska jag gå och sova imorgon vankas det öppning på jobbet och jag gruvar mig för våran superhala väg😣
Sov gott!
Ps visst borstar ni också tänderna med mössan på?😘
 
#1 - - Skogsnuvan:

Tack för receptet. Jag ska försöka göra det där för man har alltid något sådant där bröd i frysen som bara ligger där.

Svar: Ja men det tycker jag😊 det var supergott😚
Ylva Knutsson