Tjoho vad det snöar!

Gokväll åter igen väljer jag att dela med mig av min dag. Tiden går fort och att jag i snart två års tid var dag skrivit några rader om både ditten och datten till er men även till mig själv känns jätte konstigt! Jag gillar att skriva men vissa dagar är det svårt att få orden på papper. 
Kortfattat har dagen varit bra Micke han snickrar och trixar och snart är både innertaket och elcentralen uppe. Ronja,Olle och jag har varit ute mest hela dagen och det har varit så skönt. Att ladda upp batterierna är verkligen ett måste. Sen några timmar tillbaka har även snön börjat falla och det ger så mycket Ro!
Lilla huset på Åsen i vinterskrud.
Härligt med en uppfriskande promenad på fm. Under dom trettio min jag var ute och gick mötte jag inte en bil ingenting. Det är en stor fördel med att bo på landet.
Ridning och pulka!♡