En sån härlig dag!

Heeeej! Imorse började vi dagen på bästa sätt efter en mysig frukost med momma som extra guldkant. Vi gick ut och gjorde höstfint och la om till vinterdäck sen var det dags för mig och Linda att rida ridlektion. Äntligen säger jag för det var ett tag sen nu😊 Jervira skötte sig galant i vanlig ordning och ordentligt svettig blev hon också.
Tänk så fint det går att göra med lite små granar enris och ljung. Å en katt förstås😂.
Uppvärmning pågår i det fina vädret! Äntligen fick vi lite solljus på oss😊.
Ett sista smultron hittade jag när jag rensade i rabatten, å det ni borde väl inte vara möjligt den här årstiden här där vi bor?😑
Härligt att vandra i skogen tycker vi😁
Hur har eran dag varit då? Hoppas ni också haft en bra dag!
Imorgon är det vardag och dags för jobb och dagis. Ronja ska börja på innebandyträning och det tycker jag är kul att det finns på nära håll för henne.😊
Ikväll har serien Jordskott premiär så vad ni gör missa inte det!!!
Vi ses😊
 
#1 - - Skogsnuvan:

Så där vita var mina jordgubbar hela sommaren och blev inte röda. Dessutom har mina jordgubbar förvandlats till smultron och finns kvar fortfarande precis som din. En konstig sommar och en konstig höst minsann. Man har aldrig sett på maken