Idag är jag onsdagstrött!

Hej på dig! 
Ikväll när jag kom hem från först jobb sen föräldramöte på förskolan så kom den  tröttheten... Känner mig på dåligt humör och ur gängorna.. Å det värsta är att jag inte har någon som helst aning om vad det beror på. Känner mig som en urvriden gammal trasa. Imorgon ska jag iaf till frissan och det kanske piggar upp mig! Det är ju faktiskt vardagslyx att få gå dit och sätta sig i stolen.
Det var kul att gå på föräldramöte, personalen visade filmer från barnens vardag och berättade med glädje vad dom jobbade med. Det märks att pedagogerna trivs med sitt jobb och det ger våra barn en trygg och lärorik miljö. 
Inte ett enda kort har jag hunnit knäppa heller men så är det ibland.
Ronja tog och hängde med Linda på hoppträning och Micke han målar ikväll igen. Olle han har sovit nästan 3 timmar idag så nu sitter vi faktiskt tätt emot varandra i soffan och tittar på alla vi barn i bullerbyn. 
 
Den här trollungen går sin egen väg här i livet😂
Vi hörs!