På kalas hos förskolan!

Ja tänk va härligt det kan vara att få vara förälder ändå. Oftast är det stressigt både på morgon och kväll när man ska lämna och hämta. Men idag firades Skogsmulle 60 år på vår ur och skur förskola. En aktivitetsstig med olika stationer att göra med sitt barn samt mullebakelse inomhus var ett välkommet inslag i min annars rätt fullsmetade vardag! Olle,Jag och dom andra barnen kröp genom en buske på alla fyra för var man bara försiktig så blev man faktisk varken skitig eller blöt😁 vi balanserade och hoppade jämfota hopp! 
Tack för den stunden Mulle och personalen på förskolan!♡
 
Väl hemma har Ronja och Linda tagit en ridtur tillsammans och ni ska veta att det inte är helt enkelt att släppa taget. Jag vill kunna ha uppsikt över dom när dom är runt hästarna men tänker jag tillbaka till när jag var tretton så hade jag haft egen häst i två år och red i princip överallt utan att någon vuxen var med. Nu var Lindas mamma med dom i stallet men själva ridturen fixade dom galant själv! Glada och stolta kom dom tillbaka. 
Så det var vad vi pysslat med hittills. Micke har precis kommit hem och vi ska dricka en kopp kaffe. 
Vi hörs😊
 
 
Det här är vårat charmtroll och vi har pysslat en stund nu 😊 Det får avsluta dagens inlägg!