Kan inte bestämma mig....

Hej på dig!
Det känns att hösten börjat komma på riktigt och med det varma ytterkläder,varma skor och en ny åkpåse till Olle. Det här med en bra och varm åkpåse tycker jag är krångligt att få ihop. Det finns lika många märken som recensioner och vise versa.
Jag tror iaf att jag bestämt mig för att köpa en Voksi påse. Dels är fyllningen av ull samt att den storleksmässigt passar barn från nyfödd upp till 5 år. Men priset är rätt saftigt tycker jag så om det är någon av er som läser som kan ge mig lite tips angående först och främst Voksi men även likvärdiga åkpåsar så blir jag glad.
Den ena är av modellen Urban och den andra av classic modell.
Så kom med både ris och ros.
 
Så till vår dag här hemma. Den började tidigt som vanligt och imorse fick jag väcka Olle vilket inte är jättevanligt då han haft en inbyggd väckarklocka i sig den senaste tiden. Dagen gick fort med dagis och jobb och väl hemma har vi haft en mysig familjekväll med besök av farfar. Efter maten var jag riktigt trött och medans Olle kollade på bompa låg jag faktiskt i soffan och vilade lite. Ronja tog ut jervira på en härlig barbacka tur.
Nu är det högtid att röja undan leksaker och plocka fram kläder inför morgondagen. Sen sooova.
Nattinatti♡