Strulig eftermiddag och ny mobil.

Hej. Ja så kan det gå.. Micke mötte upp mig på jobbet idag när han skulle vidare till Sundsvall och jag ville hem efter att ha haft öppning på jobbet. Trött men glad kom jag hem och efter max 5 min märker jag att min mobil där jag liksom ni har livet börjar strula och starta om sig och stöka på. Jaha tänkte jag och la undan den. Då vart det disco på skärmen och sen gick det inte att göra någonting utan att den stängde av. Det är som det är och förmodligen inget att göra åt. Lyckades få tag på Micke och säga att han måste fixa en ny mobil lite snabbt. Så nu när han kom hem hade han en ny Samsung med sig till mig. Hyffsat tacksam blev jag då jag slapp åka 12 mil ikväll.
Men strul blir det alltid innan man fått med sig alla kontakter och lärt sig den nya.
Det är skrämmande hur beroende man är av sin mobil och hur upp och ner världen blir när den inte fungerar mer.
Vi njöt iaf av det fina vädret och kanske årets sista grillmiddag.
Svärfar gjorde oss sällskap och det händer inte särskilt ofta.
Årets första äppelpaj på våra egna äpplen fick bli efterrätt och gissa om det var gott.
Nu ska jag lägga en trött olle så ni får ha en fin kväll😁.