En härlig torsdag!

Hej på er denna gråiga torsdag. Kul att ni hänger med vår vardag😊. Vår dag har varit lugn och stillsam då Micke spenderat den på skogen och fixat käk till älgarna och jag och Olle har varit hemma. På fm fick vi besök av min föredetta kollega Annbritt och hennes man Leif. Mycket trevligt och tiden gick som vanigt alldeles för fort! Leif lekte med Olle tills han tjöt av skratt. När dom åkt hem trodde jag Olle skulle somna på stört men det dröjde tills sen em och då var även jag trött och somnade med han i famnen. Idag har Olle varit storkille och bytt ut blöjan mot kalsonger vilket inte har gått att få på honom tidigare så nu ska vi kämpa på för det skulle vara skönt om han var i det största blöjfri när bebis kommer i Juni.
Till middag åt vi våfflor med sylt och grädde och sen klädde jag på mig varma kläder och gick ut till hästarna. Regnet hängde i luften men bägge blev ordentligt borstade och fick jobba en sväng på linan. Det är väldigt bra att kunna jobba från marken när jag inte orkar rida fullt ut. 
Den här tiden på året kan man borsta hur länge som helst och det märks knappt. 
Det var allt för idag, nu ska vi gå och sova. Imorgon vet jag inte om det kommer något inlägg då vi ska på begravning. Livets ände kommer ibland alldeles för fort och det finns liksom inget bra svar till det frågor som ställs. Var rädda om er och godnatt♡.